trzeci-wymiar.jpg
  • promocja

Trzeci wymiar

Trzeci wymiar. Moc empatii w biznesie to książka dla liderów, menedżerów, właścicieli firm, założycieli organizacji non profit i wszystkich pragnących efektywnej zmiany w swoim środowisku zawodowym.

Autor: Marie Miyashiro

Oprawa: Miękka

Liczba stron: 285

Cena: 27,00 zł 45,00 zł 27.00
zawiera 5% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.

Opis

Trzeci wymiar

Moc empatii w biznesie

Marie Miyashiro podkreśla rolę empatii, zaufania i szacunku w podnoszeniu jakości współpracy. Jej propozycja wprowadzenia empatii do biznesu opiera się na filozofii Porozumienia bez Przemocy, wzbogaconej o schemat działania dla zespołów i organizacji, który nazwała „Jasnością Zintegrowaną”. Marie zauważyła bowiem, że tradycyjne środowisko zawodowe opiera się na modelu dwuwymiarowym: „myśl – działaj”. Na podstawie licznych badań naukowych oraz własnych obserwacji i długoletnich doświadczeń jako konsultantki autorka postuluje więc zastosowanie do środowisk zawodowych modelu wzbogaconego o trzeci wymiar: „nawiąż kontakt – myśl – działaj”. Nawiązanie kontaktu oznacza zdolność uświadomienia sobie własnych uczuć bez ich oceniania oraz połączenia tych uczuć z potrzebami, a także umiejętność odgadywania potrzeb innych. Stworzenie takiego fundamentu pozwoli budować autentyczne, mądre przywództwo, wzmocni więzi w zespole i zaowocuje pogłębieniem motywacji u pracowników. Empatyczne połączenie z klientami przyniesie wzajemne zaufanie. Przywództwo oparte na potrzebach – firmy, własnych, współpracowników i klientów – skutecznie podnosi wydajność i pozwala zmaksymalizować sukces finansowy. Z „ja” i „ty” tworzy się „my”.

Marie R. Miyashiro jest założycielką i prezeską Elucity Network Inc. – firmy doradczo-szkoleniowej wykorzystującej w swoich działaniach program oparty na empatii. Od 1985 roku doradza firmom z listy Fortune 500, małym przedsiębiorstwom, uniwersytetom i agencjom rządowym w Stanach Zjednoczonych i Azji. Prowadzi wykłady i warsztaty.

Spis treści:

Dedykacja (7)
Podziękowania (8)
Przedmowa Jerry’ego Collony (12)
Przedmowa wydawcy (15)

Część 1: Czym jest empatia i świadomość potrzeb (17)
Rozdział 1: Trzeci Wymiar i Jasność Zintegrowana – wprowadzenie (18)
Rozdział 2: Budowanie kapitału firmy na czynniku ludzkim (37)
Rozdział 3: Podstawowe zasady Porozumienia bez Przemocy (60)
Rozdział 4: Zastosowanie świadomości potrzeb w miejscu pracy (105)

Część 2: Empatia w praktyce (155)
Rozdział 5: Jak zwiększyć własną wydajność (156)
Rozdział 6: Podstawowe zasady Porozumienia bez Przemocy (169)
Rozdział 7: Jak zwiększyć wydajność zespołu i organizacji (199)
Rozdział8: Narzędzia podejemowania decyzji na podstawie potrzeb (217)

Część 3: Zmieniamy nasze miejsca pracy (229)
Rozdział 9: Miejsce pracy wolne od złości, poczucia winy, strachu i wstydu (230)
Rozdział 10: Kontakt z ludźmi, którzy są wyzwaniem dla naszych umiejętności (243)
Rozdział 11: Miejsca pracy przyszłości (252)

Załączniki (261)
Bibliografia (269)
Literatura PbP wydana w Polsce (274)
Książki serii „Porozumiewajmy się” (277)
Porozumienie bez Przemocy w Polsce (278)
Wydawcy serii „Porozumiewajmy się” (279)
O Porozumieniu bez Przemocy (280)
Center for Nonviolent Communication (281)
Osoby, które przyczyniły się do powstania tej książki (282)
O autorce (283)

Poznaj pozostałe pozycje z serii Dialogue Unlimited

[product id="15731, 15819, 15820, 17476, 16098, 16025, 15379, 20325" slider="true" onlyAvailable="true"]

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium