Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Rzeczpospolitej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Inpost Paczkomaty 24/7.
DPD Kurier oraz InPost Kurier
Zamówienia poniżej 200 zł: 9,99 zł
Zamówienia powyżej 200 zł: 0 zł
Płatność przy odbiorze: 17,99 zł
Inpost Paczkomaty 24/7
Zamówienia poniżej 200 zł: 9,99 zł
Zamówienia powyżej 200 zł: 0 zł
DPD Pickup lub DPD automat paczkowy
Zamówienia poniżej 200 zł: 9,99 zł
Zamówienia powyżej 200 zł: 0 zł
Wysyłka za granicę
Istnieje możliwość wysyłki towaru poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem usługi DPD. Czas dostawy wynosi około 10 dni, zależnie od kraju i lokalizacji.
Cennik przesyłek kurierskich zagranicznych
Austria 49,00 zł
Belgia 49,00 zł
Bułgaria 69,00 zł
Chorwacja 59,00 zł
Czechy 39,00 zł
Dania 49,00 zł
Estonia 49,00 zł
Finlandia 69,00 zł
Francja 59,00 zł
Grecja 69,00 zł
Hiszpania 59,00 zł
Holandia 49,00 zł
Irlandia 59,00 zł
Litwa 39,00 zł
Luksemburg 49,00 zł
Łotwa 39,00 zł
Niemcy 39,00 zł
Portugalia 59,00 zł
Rumunia 59,00 zł
Słowacja 39,00 zł
Słowenia 59,00 zł
Szwecja 59,00 zł
Węgry 39,00 zł
Włochy 59,00 zł
Odbiór osobisty w Szczecinie
Wszystkie zamówione produkty w sklepie internetowym można również odebrać osobiście w naszej siedzibie. Odbiór osobisty jest możliwy tylko i wyłącznie po wcześniejszym opłaceniu zamówienia oraz otrzymaniu informacji o zmianie statusu zamówienia na „gotowe do odbioru”.
Zamówienie oczekuje na odbiór przez 14 dni od wysłania e-maila z informacją. Po upływie terminu odbioru zamówienie zostanie anulowane, a środki zwrócone na konto.
Zamówienia wydawane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 16:00. Nasz magazyn: Królowej Korony Polskiej 24/11 70-486 Szczecin
Realizacja zamówienia
Przedpłaty za pomocą systemu płatności (BLiK, Blue Media, Dotpay, PayPal) lub zamówienia płatne za pobraniem są realizowane od 1 do 5 dni roboczych od daty otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia na podany adres e-mail (jeżeli nie ma potwierdzenia, oznacza to, że płatność nie przeszła i zamówienie zostało anulowane – skontaktuj się z nami).
W przypadku płatności tradycyjnym przelewem bankowym, należy doliczyć 1-2 dni na zaksięgowanie wpłaty.
Zdecydowana większość zamówień wysyłanych firmą kurierską dostarczana jest do klienta na drugi dzień roboczy od złożenia zamówienia. Wysyłamy Ci mailowo powiadomienie po zrealizowaniu zamówienia – oznacza to, że Twoja paczka została skompletowana, spakowana i zostanie wkrótce odebrana przez kuriera. Odbiór odbywa się ok. godziny 13, od poniedziałku do piątku – w mailu znajduje się informacja o planowanym dniu wysyłki.
Firma kurierska informuje o przebiegu dostawy mailowo: wysyłane jest potwierdzenie nadania po przyjęciu paczki w sortowni, informacja o planowanej godzinie dostawy i potwierdzenie doręczenia, dlatego prosimy o podwójne sprawdzanie adresu e-mail podanego w zamówieniu. Oprócz tego, kurier dysponuje numerem telefonu podanym w zamówieniu do kontaktu. Informacja o dostawie przesyłki do Paczkomatu jest wysyłana na numer telefonu podany w zamówieniu.
Przy problemach z dostępnością (np. opóźnieniach w dostawie, wyczerpanego nakładu, itp.) skontaktujemy się z Tobą (najczęściej mailowo bądź telefonicznie, przy kompletowaniu twojego zamówienia) i zaproponujemy Ci częściową wysyłkę, zamianę na inny produkt lub zwrot pieniędzy.