Przejdź do kasy Wartość koszyka: 0,00 zł
Zwroty i reklamacje

Produkt nie spełnił oczekiwań i nie podoba się dziecku? To nic! W terminie 14 dni od otrzymania przesyłki można zwrócić towar bez podania przyczyny.

1. Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz tutaj: (link do formularza).

2. Dokładnie zapakuj produkt(y), aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu. Do paczki dołącz również wydrukowany dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu.

3. Wyślij paczkę na adres:

NATULI SP. Z O.O.

Królowej Korony Polskiej 24/11

70-486, Szczecin

WAŻNE! Pakiet książek jest traktowany jako jeden produkt, nie przyjmujemy zwrotu czesci pakietów. W razie zwrotu, prosimy o przesyłanie kompletnych pakietów.

 

Masz dodatkowe pytania?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

kontakt@natuli.pl
Przybliżony czas odpowiedzi wynosi do 24h (dni robocze)

+48 796 923 654
Infolinia jest dostępna od pon. do pt. w godzinach 09:00-17:00.

Czat na żywo
Nasi konsultanci są dostępni od pon. do pt. w godzinach 09:00-17:00.

 

Regulamin odstąpienia od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

  1. A) konsumentem

albo

  1. B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@natuli.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Królowej Korony Polskiej 24, 70-486 Szczecin, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pakiet książek jest traktowany jako jeden produkt. W razie zwrotu, należy odesłać kompletny pakiet lub pakiety.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 


 

Reklamacje

Coś z Twoim zamówieniem nie tak? Paczka dotarła uszkodzona? Skontaktuj się z nami! Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

kontakt@natuli.pl
Przybliżony czas odpowiedzi wynosi do 24h (dni robocze)

+48 796 923 654
Infolinia dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00.

Czat na żywo
Nasi konsultanci są dostępni od pon. do pt. w godzinach 09:00-17:00.

 

Regulamin reklamacji

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: kontakt@natuli.pl lub drogą pocztową na adres ul. Królowej Korony Polskiej 24, 70-486 Szczecin.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

  1. a) wymiany towaru

lub

  1. b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

  1. a) odstąpić od umowy

lub

  1. b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium