Przejdź do kasy Wartość koszyka: 0,00 zł
Pomoc - FAQ

Kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia?

99% paczek dociera do naszych Klientów w 48 godzin. Czasami paczki wędrują dłużej. Przewidywany termin wysyłki to 1-5 dni roboczych, do tego należy doliczyć czas dostarczenia paczki przez przewoźnika. O przewidywanym czasie wysyłki każdego produktu informujemy przy zakupie. Czasami czas wysyłki opóźnia się z przyczyn niezależnych od nas, o czym informujemy mailowo.

Dlaczego moje zamówienie się spóźnia?

Sprawdź w mailu potwierdzającym zamówienie czas przygotowania do wysyłki. Możliwe, że książka, którą zamówiłeś/łaś jest w dodruku lub przedsprzedaży, jeśli tak, taka informacja wraz z terminemwysyłki będzie na naszej stronie. Upewnij się w paneli klienta, czy na pewno podałeś/łaś dobry adres. Upewnij się, że zamówienie jest opłacone. Księgowanie przelewów może czasami niecopotrwać. Czasami zdarzają się opóźnienia w dostawie, wtedy staramy się jak najszybciej poinformować o tym mailowo

Co mogę zrobić, jeśli się spieszę?

Możesz napisać do nas na adres kontakt@natuli.pl lub na messengerze i poprosić o wysłanie niepełnego zamówienia i zwrot pieniędzy lub wymienić niedostępną książkę na inną. Chętnie pomożemy.

Czy można dopłacić do ekspresowej przesyłki?

Niestety, nie mamy takiej usługi.

Moje zamówienie na pewno jest opłacone, ale widnieje jako nieopłacone w panelu klienta/ dostałem/łam mail z przypomnieniem o płatności

Twoja płatność nie zaksięgowała się. Wyślij potwierdzenie płatności wraz z numerem zamówienia na kontakt@natuli.pl, wyślemy zamówienie jak najszybciej.

Nie dostaję od Was maili, co robić?

Sprawdź, czy maile od nas nie ukrywają się w SPAMIE lub OFERTACH. Upewnij się, że mamy Twój poprawny adres email w panelu klienta.

Dostałem/łam złą książkę/ w zamówieniu brakuje książki

Pomyłki się zdarzają. Skontaktuj się z nami na kontakt@natuli.pl lub na messengerze, wyślemy kuriera, który odbierze książkę i poda właściwą. Mogło się zdarzyć, że zamówiona książka jest niedostępna, wtedy informujemy mailowo i wysyłamy niekompletne zamówienie, oddając środki na Twoje konto.

Dostałem uszkodzone książki, co robić?

Skontaktuj się z nami na kontakt@natuli.pl lub na messengerze, wyślemy kuriera, który odbierze książkę i poda nowy egzemplarz. Jeśli uznasz, że z uszkodzonej książki możesz i chcesz korzystać, prześlemy Ci kupon prezentowy do księgarni.

Chcę zmienić adresy wysyłki, sposób płatnosci, czy mogę?

Skontaktuj się z nami na kontakt@natuli.pl lub na messengerze. Chętnie pomożemy.

Czy mogę zwrócić książki?

W terminie 30 dni od otrzymania przesyłki można zwrócić towar bez podania przyczyny.

W tym celu:

  1. Spakuj ponownie produkty, które chcesz zwrócić.
  2. Dodaj do przesyłki podpisane pismo z deklaracją o chęci odstąpienia od umowy.
  3. Wyślij do nas paczkę na adres:
    NATULI SP. Z O.O.
    ul. Królowej Korony Polskiej 24/11
    70-486 Szczecin
    NIP 8522696097

Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy Ci koszt towaru za pomocą systemu płatności bądź bezpośrednio przelewem na twoje konto (w przypadku przelewów i pobrań).

Mam problemy z płatnością

W przypadku problemów z płatnościami za pomocą pośredników (jak anulowanie czy przerwanie transakcji) prosimy o wykonanie przelewu na nasze konto.

Dane do przelewów:
49 1140 2004 0000 3502 7801 2973 (mBank)
Dzieci Są Ważne
Alicja Szwinta-Dyrda
Kod BIC/SWIFT: BREXPLPWXXX

W tytule prosimy podać numer zamówienia.

W przypadku dopłat prosimy dodatkowo uwzględnić adnotację, że to dopłata – ułatwi to proces księgowania.

Nie odebrałem/łam paczki

Nie mamy możliwości przekierowania wysłanej paczki. W przypadku nie odebrania paczki z Twojej winy możemy wysłać ją ponownie, doliczając koszty powrotu do nas i ponownej wysyłki.

Jak mogę sprawdzić, gdzie jest moja paczka?

W mailu informującym o wysyłce Twojego zamówienia podajemy numer paczki, którą możesz śledzić na stronie przewoźnika. Możesz tam online przekierować przesyłkę, zmienić termin lub adres.

Paczka została wysłana na zły adres

Nasz system drukuje etykiety z adresem podanym przez Ciebie przy składaniu zamówienia. Wysyłkę na ten właśnie adres obejmuje nasza umowa. Sprawdź dokładnie, czy jest poprawny. Paczkę wysłaną na źle podany adres możemy wysłać ponownie doliczając koszty ponownej wysyłki i powrotu paczki do księgarni.

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Oczywiście! Listę krajów i cennik znajdziesz tutaj.

Chcę ocenić książkę i usługę, gdzie mogę to zrobić?

Opinię o książkach i recenzję możesz dodać na naszej stronie. Możesz ocenić naszą księgarnie również na Facebooku, Google i Ceneo, kilka dni po otrzymaniu przesyłki dostaniesz mail z prośbą o ocenę.

Dlaczego mój mail wysłany na kontakt@natuli.pl jest bez odpowiedzi?

Staramy się odpowiadać na maile jak najszybciej, jeśli nadal czekasz, Twoja wiadomość zapewne czeka w kolejce wiadomości do odpisania, albo właśnie pakujemy Twoją paczkę lub rozładowujemy ogromną dostawę książek.

Nie znalazłeś/aś odpowiedzi na Twój problem? Skontaktuj się z nami kontakt@natuli.pl lub przez messenger.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium