
Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Rzeczpospolitej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Inpost Paczkomaty 24/7.
Wysyłka za granicę
Istnieje możliwość przesyłki towaru poza obszar Rzeczpospolitej Polski. Wysyłamy paczki usługą DPD.
Czas doręczenia ok. 10 dni w zależności od kraju i miejsca zamieszkania.
Cennik Przesyłek Kurierskich Zagranicznych | |
Austria | 35,00 zł |
Belgia | 35,00 zł |
Bułgaria | 65,00 zł |
Chorwacja | 45,00 zł |
Czechy | 25,00 zł |
Dania | 35,00 zł |
Estonia | 35,00 zł |
Finlandia | 65,00 zł |
Francja | 45,00 zł |
Grecja | 65,00 zł |
Hiszpania | 45,00 zł |
Holandia | 35,00 zł |
Irlandia | 45,00 zł |
Litwa | 25,00 zł |
Luksemburg | 35,00 zł |
Łotwa | 25,00 zł |
Niemcy | 25,00 zł |
Portugalia | 45,00 zł |
Rumunia | 45,00 zł |
Słowacja | 25,00 zł |
Słowenia | 45,00 zł |
Szwecja | 45,00 zł |
Węgry | 25,00 zł |
Włochy | 45,00 zł |
Wyspa Man | 65,00 zł |
Nie obsługujemy Twojego kraju albo zależy Ci na czasie? Skontaktuj się z nami z prośbą o wycenę alternatywnej formy wysyłki! Klik.
Realizacja zamówienia
Przedpłaty za pomocą systemu płatności (Tpay, Dotpay, PayPal) lub zamówienia płatne za pobraniem są realizowane w ciągu 1-5 dni roboczych od daty otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia na podany adres
e-mail (jeżeli nie ma potwierdzenia, oznacza to, że płatność nie przeszła i zamówienie zostało anulowane – skontaktuj się z nami).
W przypadku płatności tradycyjnym przelewem bankowym, należy doliczyć 1-2 dni na zaksięgowanie wpłaty.
Około 98% zamówień wysyłanych firmą kurierską dostarczana jest do klienta na drugi dzień od złożenia zamówienia.
Wysyłamy Ci mailowo powiadomienie po zrealizowaniu zamówienia – oznacza to, że Twoja paczka została skompletowana, spakowana i zostanie wkrótce odebrana przez kuriera. Odbiór odbywa się ok. godziny 15, od poniedziałku do piątku – w mailu znajduje się informacja o planowanym dniu wysyłki.
Firma kurierska informuje o przebiegu dostawy mailowo: wysyłane jest potwierdzenie nadania po przyjęciu paczki w sortowni, informacja o planowanej godzinie dostawy i potwierdzenie doręczenia, dlatego prosimy o podwójne sprawdzanie adresu e-mail podanego w zamówieniu. Oprócz tego, kurier dysponuje numerem telefonu podanym w zamówieniu do kontaktu. Informacja o dostawie przesyłki do Paczkomaty 24/7 jest wysyłana na numer telefonu podany w zamówienie.
Istnieje możliwość śledzenia przesyłki w systemie GLS za pomocą numeru przesyłki (który będzie w mailu) lub Track ID podanego na awizie.
W przypadku braku numeru prosimy o kontakt telefoniczny.
Produkty na zamówienie
Jeżeli w koszyku produkt ma oznaczenie ‘na zamówienie’ oznacza to, że nie mamy go obecnie w magazynie i będziemy go specjalnie sprowadzać. W tym przypadku termin wysyłki może się wydłużyć – średnio ściąganie dostawy trwa gdzieś tydzień, ale w dużej mierze zależy to od produktu i jego dostępności. Dla konkretniejszych informacji, skontaktuj się z nami.
Przy problemach z dostępnością (np. opóźnieniach w dostawie, wyczerpanego nakładu, itp.) skontaktujemy się z Tobą (najczęściej mailowo bądź telefonicznie, przy kompletowaniu twojego zamówienia) i zaproponujemy Ci częściową wysyłkę, zamianę na inny produkt lub zwrot pieniędzy.