Warunki wysyłki

Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Rzeczpospolitej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Inpost Paczkomaty 24/7.

Wysyłka za granicę

Istnieje możliwość przesyłki towaru poza obszar Rzeczpospolitej Polski. Wysyłamy paczki usługą DPD. Czas doręczenia ok. 10 dni w zależności od kraju i miejsca zamieszkania.

Cennik Przesyłek Kurierskich Zagranicznych

Austria35,00 zł
Belgia35,00 zł
Bułgaria65,00 zł
Chorwacja45,00 zł
Czechy25,00 zł
Dania35,00 zł
Estonia35,00 zł
Finlandia65,00 zł
Francja45,00 zł
Grecja65,00 zł
Hiszpania45,00 zł
Holandia35,00 zł
Irlandia45,00 zł
Litwa25,00 zł
Luksemburg35,00 zł
Łotwa25,00 zł
Niemcy25,00 zł
Portugalia45,00 zł
Rumunia45,00 zł
Słowacja25,00 zł
Słowenia45,00 zł
Szwecja45,00 zł
Węgry25,00 zł
Włochy45,00 zł
Wyspa Man65,00 zł

Realizacja zamówienia

Przedpłaty za pomocą systemu płatności (Tpay, Dotpay, PayPal) lub zamówienia płatne za pobraniem są realizowane w ciągu 1-5 dni roboczych od daty otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia na podany adres e-mail (jeżeli nie ma potwierdzenia, oznacza to, że płatność nie przeszła i zamówienie zostało anulowane – skontaktuj się z nami).

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem bankowym, należy doliczyć 1-2 dni na zaksięgowanie wpłaty.

Około 98% zamówień wysyłanych firmą kurierską dostarczana jest do klienta na drugi dzień od złożenia zamówienia.

Wysyłamy Ci mailowo powiadomienie po zrealizowaniu zamówienia – oznacza to, że Twoja paczka została skompletowana, spakowana i zostanie wkrótce odebrana przez kuriera. Odbiór odbywa się ok. godziny 15, od poniedziałku do piątku – w mailu znajduje się informacja o planowanym dniu wysyłki.

Firma kurierska informuje o przebiegu dostawy mailowo: wysyłane jest potwierdzenie nadania po przyjęciu paczki w sortowni, informacja o planowanej godzinie dostawy i potwierdzenie doręczenia, dlatego prosimy o podwójne sprawdzanie adresu e-mail podanego w zamówieniu. Oprócz tego, kurier dysponuje numerem telefonu podanym w zamówieniu do kontaktu. Informacja o dostawie przesyłki do Paczkomaty 24/7 jest wysyłana na numer telefonu podany w zamówienie.

Istnieje możliwość śledzenia przesyłki w systemie GLS za pomocą numeru przesyłki (który będzie w mailu) lub Track ID podanego na awizie.
W przypadku braku numeru prosimy o kontakt telefoniczny.

Produkty na zamówienie

Jeżeli w koszyku produkt ma oznaczenie ‘na zamówienie’ oznacza to, że nie mamy go obecnie w magazynie i będziemy go specjalnie sprowadzać. W tym przypadku termin wysyłki może się wydłużyć – średnio ściąganie dostawy trwa gdzieś tydzień, ale w dużej mierze zależy to od produktu i jego dostępności. Dla konkretniejszych informacji, skontaktuj się z nami.

Przy problemach z dostępnością (np. opóźnieniach w dostawie, wyczerpanego nakładu, itp.) skontaktujemy się z Tobą (najczęściej mailowo bądź telefonicznie, przy kompletowaniu twojego zamówienia) i zaproponujemy Ci częściową wysyłkę, zamianę na inny produkt lub zwrot pieniędzy.

Formy dostawy

Kurier DPD
Zamówienia poniżej 150 zł:11,99 zł
Zamówienia powyżej 150 zł:0 zł
Płatność przy odbiorze:15,99 zł
Inpost Paczkomaty 24/7
Zamówienia poniżej 150 zł:11,99 zł
Zamówienia powyżej 150 zł:0 zł
Płatność przy odbiorze:15,99 zł

Odbiór osobisty w Szczecinie

Wszystkie zamówione produkty w naszym sklepie internetowym można również odebrać osobiście w naszej siedzibie. Odbiór osobisty jest możliwy tylko i wyłącznie po wcześniejszym opłaceniu zamówienia oraz otrzymaniu informacji o zmianie statusu zamówienia na „gotowe do odbioru”.

Zamówienia wydawane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 16:00.

Nasz magazyn:
Królowej Korony Polskiej 24/11
70-486 Szczecin

Potrzebujesz więcej informacji?

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium