Zasady i warunki wysyłek zamówionych towarów

Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Rzeczpospolitej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, GLS i Inpost.

Przykładowy cennik dla zamówień krajowych

Kurier (przedpłata) – 11,99 zł

Kurier (płatność przy odbiorze) – 14,99 zł

Przy zakupach powyżej 350 zł przesyłka jest darmowa!

Odbiór osobisty

Istnieje możliwość bezpłatnego osobistego odbioru produktów w siedzibie firmy w Szczecinie.
Odbierać zamówienia można w dni robocze, w godzinach 8:00-16:00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się (tel. 662 206 009) i dokonaniu przedpłaty.

Na miejscu istnieje możliwość płacenia gotówką lub kartą.

Wysyłka za granicę

Istnieje możliwość przesyłki towaru poza obszar Rzeczpospolitej Polski. Wysyłamy paczki usługą GLS do Austrii, Belgii, Czech, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Niemiec, Portugalii, Słowacji, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Włoch wg cennika przewoźnika. Czas doręczenia ok. 10 dni w zależności od kraju i miejsca zamieszkania.

Nie obsługujemy Twojego kraju albo zależy Ci na czasie? Skontaktuj się z nami z prośbą o wycenę alternatywnej formy wysyłki!

Zamówień do Stanów Zjednoczonych nie realizujemy ze względu na komplikacje związane z cłem.

Realizacja zamówienia

Przedpłaty za pomocą systemu płatności (Tpay, Dotpay, PayPal) lub zamówienia płatne za pobraniem są realizowane w ciągu 1-5 dni od daty otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia na podany adres e-mail (jeżeli nie ma potwierdzenia, oznacza to, że płatność nie przeszła i zamówienie zostało anulowane – skontaktuj się z nami).

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem bankowym, należy doliczyć 1-2 dni na zaksięgowanie wpłaty.

Około 98% zamówień wysyłanych firmą kurierską dostarczana jest do klienta na drugi dzień od złożenia zamówienia.

Wysyłamy Ci mailowo powiadomienie po zrealizowaniu zamówienia – oznacza to, że Twoja paczka została skompletowana, spakowana i zostanie wkrótce odebrana przez kuriera. Odbiór odbywa się ok. godziny 15, od poniedziałku do piątku – w mailu znajduje się informacja o planowanym dniu wysyłki.

Firma kurierska informuje o przebiegu dostawy mailowo: wysyłane jest potwierdzenie nadania po przyjęciu paczki w sortowni, informacja o planowanej godzinie dostawy i potwierdzenie doręczenia, dlatego prosimy o podwójne sprawdzanie adresu e-mail podanego w zamówieniu. Oprócz tego, kurier dysponuje numerem telefonu podanym w zamówieniu do kontaktu. Informacja o dostawie przesyłki do paczkomatu jest wysyłana na numer telefonu podany w zamówienie.

Istnieje możliwość śledzenia przesyłki w systemie GLS za pomocą numeru przesyłki (który będzie w mailu) lub Track ID podanego na awizie.
W przypadku braku numeru prosimy o kontakt telefoniczny.

Produkty na zamówienie

Jeżeli w koszyku produkt ma oznaczenie ‘na zamówienie’ oznacza to, że nie mamy go obecnie w magazynie i będziemy go specjalnie sprowadzać. W tym przypadku termin wysyłki może się wydłużyć – średnio ściąganie dostawy trwa gdzieś tydzień, ale w dużej mierze zależy to od produktu i jego dostępności. Dla konkretniejszych informacji, skontaktuj się z nami.

Przy problemach z dostępnością (np. opóźnieniach w dostawie, wyczerpanego nakładu, itp.) skontaktujemy się z Tobą (najczęściej mailowo bądź telefonicznie, przy kompletowaniu twojego zamówienia) i zaproponujemy Ci częściową wysyłkę, zamianę na inny produkt lub zwrot pieniędzy.

Życzymy udanych zakupów.

A tymczasem w naszym sklepie – nowości: