Płatności

Oferujemy różne sposoby płatności za pośrednictwem Dotpay i PayPal, gotówką u kuriera przy wyborze opcji “za pobraniem” i klasycznym przelewem bankowym.

W przypadku problemów z płatnościami za pomocą pośredników (jak anulowanie czy przerwanie transakcji) prosimy o wykonanie przelewu na nasze konto.

Dane do przelewów

49 1140 2004 0000 3502 7801 2973 (mBank)
lub
71 2490 0005 0000 4500 3366 3823 (Alior Bank)
Dzieci Są Ważne
Alicja Szwinta-Dyrda

W tytule prosimy podać numer zamówienia.
W przypadku dopłat prosimy dodatkowo uwzględnić adnotację, że to dopłata – ułatwi to proces księgowania.

Dane do przelewów zagranicznych

PL71 2490 0005 0000 4500 3366 3823
Dzieci Są Ważne
Alicja Szwinta-Dyrda
SWIFT: ALBPPLPW

Istnieje jeszcze możliwość dopłat kartą za pośrednictwem systemu PayPal poprzez wykonanie transakcji na nasze konto dziecisawazne@gmail.com – w przypadku takiej konieczności (zamówienia zagraniczne) prosimy o kontakt, inaczej wpłata nie zostanie potwierdzona.

Zwroty

Produkt nie spełnił oczekiwań i nie podoba się dziecku? Nie ma problemu!

W terminie 30 dni od otrzymania przesyłki można zwrócić towar bez podania przyczyny. W tym celu:

  1. Spakuj ponownie produkty, które chcesz zwrócić. Dodaj do przesyłki podpisane pismo z deklaracją o chęci odstąpienia od umowy (wzór dostępny np. tutaj).
  2.  Wyślij do nas paczkę na adres:
    Dzieci Są Ważne
    Wyszyńskiego 18
    70 – 201 Szczecin
  3. Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy Ci koszt towarów i wysyłki za pomocą systemu płatności bądź bezpośrednio przelewem na twoje konto (w przypadku przelewów i pobrań).

Uwaga! W przypadku widocznie zużytych bądź uszkodzonych produktów możemy odmówić wykonania zwrotu częściowo bądź w całości.

Nie przyjmujemy też zwrotów towarów, które ze względów higienicznych nie nadają się do ponownego wykorzystania (np. smoczki, podpaski, pieluszki wielorazowe) lub w ciągu paru dni kończy się ich termin przydatności do spożycia (np. produkty spożywcze i kosmetyki).

Prosimy o nie wysyłanie paczek na adres firmy podany na paragonie/fakturze. Brak możliwości odbioru przesyłki.

Masz jakieś wątpliwości? Skontaktuj się z nami – tel. 662 206 009!

Faktury i paragony

Wszystkie dokumenty wysyłane są w formie elektronicznej na adres e-mail podany w zamówieniu po zrealizowaniu zamówienia. W mailu znajduje się również informacja od nas o przewidywanym terminie wysyłki.