Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wydawnictwo Muduko

Moje pierwsze kolory. Książeczka kontrastowa

Przejdź do sekcji Opinie

Pierwsza książeczka Twojego dziecka. Proste czarno-białe ilustracje dostarczają niemowlęciu, którego wzrok dopiero się kształtuje, właściwych bodźców zmysłowych, pomagając mu wyodrębniać obiekt z kontrastowego tła oraz wprowadzając pierwsze plamy wyrazistych kolorów.

Autor: Szynkarewicz Olesia

Oprawa: Rozkładana w harmonijkę książeczka tekturowa w kraftowej pochewce

Ilość stron: 10

Rekomendacja wiekowa:

Przejdź do pełnego opisu
8,78 zł
Cena regularna: 9,98 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 11,99 zł

Ceny podane bez kosztów dostawy.

Czas wysyłki: 1-3 dni robocze

Kod produktu: 9788395943911

Opis

Moje pierwsze kolory. Książeczka kontrastowa

Książeczka stymuluje rozwój wyobraźni, jest cennym narzędziem w kształtowaniu ostrości wzroku i pomaga pielęgnować bliskość między dzieckiem a rodzicami.

Główne atuty

  • Wspiera rozwój i ćwiczenie wzroku
  • Wykonana z materiałów bezpiecznych, nadaje się już od pierwszego dnia życia
  • Stymuluje rozwój wyobraźni
  • Wspiera więź rodzica z dzieckiem
  • Wykonana w całości z materiałów ekologicznych z Certyfikatem Ecofriendly Book
  • Wykonana w technologii Biocidal Coating - pokryta lakierem o właściwościach bakteriobójczych i wirusobójczych

Propozycje zabaw:

  • Pokazywanie dziecku kolorów i nazywanie ich
  • Pokazywanie w otoczeniu dziecka obiektów przedstawionych na ilustracjach
  • Zabawa składaniem harmonijki na różne sposoby
  • Nazywanie kolorów przedstawionych na kartach

Zajrzyj do książeczki:

Wydawnictwo Natuli Książki dla dzieci 2-4 lata Gry i zabawki


Muduko

[product category_id="617" limit="36" slider="true" onlyAvailable="true"]

Książki dla rodziców

[product category_id="123" limit="36" slider="true" onlyAvailable="true"]

Polecane produkty

    Bestsellery

      Opinie

      Liczba ocen: 103
      Oceń i opisz

      Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.