Albumy dydaktyczne Montessori stanowią kompletny przewodnik dla nauczycieli chcących stosować metodę Montessori w pracy z dziećmi. Książki omawiają wszystkie aspekty rozwoju dziecka, a ich wartość merytoryczną potwierdza rekomendacja Włoskiej Fundacji Montessori (Fondazione Montessori Italia).

Kategorie
Producent
-
Albus (1)
-
CoJaNaTo (2)
-
Dialogue Unlimited (1)
-
Dobra Literatura (4)
-
Dragon (1)
-
Element (5)
-
HARMONIA (11)
-
Impuls (1)
-
Mamania (8)
-
Media Rodzina (1)
-
Mind (3)
-
MT Biznes (1)
-
Muza (2)
-
Pozytywna Dyscyplina (2)
-
PWN (12)
-
RM (1)
-
Samo Sedno (1)
-
W.A.B. (2)
-
Wydawnictwo Bellona (1)
-
Wydawnictwo Literackie (1)
-
Wydawnictwo Literatura (1)
-
Wydawnictwo Natuli (1)
-
Wydawnictwo Otwarte (1)
-
wydawnictwo uniwersytetu Marii Curie (1)
-
Znak (1)
Cena
-
od
do
6 klocków. Zbiór zadań dla edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Wyobraź sobie, że sześć prostych, kolorowych klocków może stać się kluczem do wszechstronnego rozwoju dziecka. „6 klocków. Zbiór zadań dla edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej” to skarbnica pomysłów na angażujące ćwiczenia, które poprzez zabawę wspierają rozwój wyobraźni, koordynacji wzrokowo-ruchowej, orientacji przestrzennej i podstaw matematyki.
Dostępność: brak towaru
Wędrówka przez pory roku Zima

Karty pracy „Wędrówka przez pory roku” to zestaw pomysłowych i różnorodnych ćwiczeń, które stworzono z myślą przede wszystkim o uczniach klas 4–8 z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz tych, którzy mają trudności w osiąganiu podstawowych celów edukacyjnych.
Dostępność: brak towaru
Wędrówka przez pory roku Jesień

Karty pracy „Wędrówka przez pory roku” to zestaw pomysłowych i różnorodnych ćwiczeń, które stworzono z myślą przede wszystkim o uczniach klas 4–8 z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz tych, którzy mają trudności w osiąganiu podstawowych celów edukacyjnych.
Dostępność: brak towaru
Wędrówka przez pory roku Lato

Karty pracy „Wędrówka przez pory roku” to zestaw pomysłowych i różnorodnych ćwiczeń, które stworzono z myślą przede wszystkim o uczniach klas 4–8 z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz tych, którzy mają trudności w osiąganiu podstawowych celów edukacyjnych.
Dostępność: brak towaru
Wędrówka przez pory roku Wiosna

Karty pracy „Wędrówka przez pory roku” to zestaw pomysłowych i różnorodnych ćwiczeń, które stworzono z myślą przede wszystkim o uczniach klas 4–8 z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz tych, którzy mają trudności w osiąganiu podstawowych celów edukacyjnych.
Dostępność: brak towaru
Uważność w edukacji. 101 ćwiczeń wspierających radzenie sobie z emocjami

Jak pomóc dzieciom radzić sobie z emocjami i stresem?
"Uważność w edukacji" to wyjątkowy przewodnik, który oferuje 101 praktycznych ćwiczeń i zabaw opartych na technikach uważności. Ta książka to nieocenione wsparcie dla rodziców, nauczycieli i wychowawców w kształtowaniu zdrowych emocjonalnych nawyków u dzieci w wieku od 3 lat aż po wczesne nastoletnie lata.
Dostępność: brak towaru
SELF-REG w edukacji. Przewodnik dla nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych

Stuart Shanker i Susan Hopkins, znani eksperci w dziedzinie edukacji i psychologii, oferują wgląd w strategie, narzędzia i praktyki, które promują zdrową samoregulację u uczniów we wszystkich grupach wiekowych.
Dostępność: brak towaru
Łatwiej. Co robić, by szkoła i nauka szły jak z płatka

Jeśli na hasło SZKOŁA twojemu dziecku jeży się włos na głowie – albo udaje, że nic nie słyszy – nic straconego! W końcu każdy rodzic przynamniej raz (lub setki razy) usłyszał: „Nie chcę dziś iść do szkoły”. Jak skutecznie pracować nad motywacją dziecka i rozbudzić w nim ciekawość? Pomoże ci w tym Caroline von St. Ange, która na konkretnych przykładach wyjaśnia, co działa, a co nie.
Dostępność: brak towaru
Szkoła w czasach AI. Jak przygotować dzieci na wyzwania jutra

Gotowi na przyszłość? Przygotuj swoje dzieci na świat zaawansowanej technologii!
Sto lat temu wyzwaniem edukacji było nauczenie dzieci czytania i pisania. Dziś stoją przed nami znacznie bardziej skomplikowane zadania. Nasze dzieci muszą nie tylko umieć korzystać z internetu, ale także poruszać się w rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, wchodzić w interakcje z robotami i odróżniać fakty od opinii.
Dostępność: brak towaru
Zróbmy sobie szkołę

"Zróbmy sobie szkołę" to fascynujący reportaż autorstwa Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie polskiej edukacji, który przybliża czytelnikom szkoły przyszłości, już istniejące oraz osoby, które kreują te wyjątkowe miejsca.
Autor: Mikołaj Marcela
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 352
Dostępność: powiadom o dostępności
Efektywna szkoła. O relacjach jako podstawie dobrze funkcjonującej edukacji

W książce tej Joachim Bauer, neurobiolog i psychiatra, kwestionuje tradycyjny model nauczania, podkreślając znaczenie relacji między uczniami a nauczycielami oraz przyjaznego środowiska szkolnego dla pełnego rozwoju młodego człowieka. Autor argumentuje, że skuteczna edukacja opiera się na aktualnych odkryciach naukowych dotyczących ludzkiego mózgu i wymaga współpracy między nauczycielami, uczniami i rodzicami.
Autor: Joachim Bauer
Ilość stron: 160
Okładka: Miękka
Dostępność: brak towaru
Jak pokolorować szkołę

"Jak pokolorować szkołę" to inspirująca książka, która stawia pytanie: czy w polskiej szkole można odnaleźć radość, kreatywność i indywidualność? Autor, doświadczony nauczyciel, dzieli się swoimi wieloletnimi doświadczeniami w dziedzinie edukacji, oferując konkretne rozwiązania i pomysły na przeobrażenie tradycyjnego systemu na rzecz bardziej twórczego i przyjaznego środowiska dla uczniów, nauczycieli i rodziców.
Autor: Jakub Tylman
Oprawa: Twarda
Ilość stron: 224
Dostępność: brak towaru
Kompetencje relacyjne w edukacji

Książka Jespera Juula i Helle Jensen to suma doświadczeń dwojga duńskich pedagogów i terapeutów na temat kompetencji relacyjnych. Według autorów stanowią one konieczne uzupełnienie narzędzi każdego nauczyciela, nauczycielki, tutora, wychowawczyni, dyrektorki szkoły lub przedszkola. W swojej książce zawarli oni zarówno teorię, jak i bogactwo przykładów ilustrujących, jak osoby pracujące z dziećmi mogą zadbać o ich integralność i poczucie własnej wartości, nie rezygnując przy tym z własnej przywódczej roli w grupie czy klasie.
Autorzy: Jesper Juul, Helle Jensen
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 416
Dostępność: produkt dostępny
Wysyłka w: 24 godziny
Umysł dziecka. Chłonny umysł

Umysł dziecka. Chłonny umysł to wyjątkowa, rewolucyjna publikacja, zbierająca 50 lat doświadczeń naukowych Marii Montessori i jej praktycznej pracy z dziećmi. Autorka poświęciła tę książkę energii umysłowej, dzięki której dziecko osiąga w ciągu kilku lat samodzielność – bez nauczycieli, bez jakichkolwiek powszechnych pomocy edukacyjnych, nawet pozostawione samo sobie, a często wręcz napotykając przeszkody, staje się zdolne do skonstruowania i utrwalenia wszystkich cech ludzkiej osobowości.
Autor: Maria Montessori
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 330
Rekomendowana dla rodziców dzieci w wieku:
Dostępność: brak towaru
Album dydaktyczny Montessori. Zadania rozwijające motorykę małą

Autorzy: Andrea Lupi, Luiza Krolczuk
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 112
Dostępność: brak towaru
Album dydaktyczny Montessori. Ćwiczenia z życia praktycznego

Albumy dydaktyczne Montessori stanowią kompletny przewodnik dla nauczycieli chcących stosować metodę Montessori w pracy z dziećmi. Książki omawiają wszystkie aspekty rozwoju dziecka, a ich wartość merytoryczną potwierdza rekomendacja Włoskiej Fundacji Montessori (Fondazione Montessori Italia).
Autorzy: Andrea Lupi, Martine Gilsoul, Luiza Krolczuk
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 104
Dostępność: brak towaru
Umysł dziecka

„Czy wiesz, ile możliwości czai się w umyśle dziecka?” Maria Montessori zastanawia się w swojej książce. Włoska lekarka i pedagożka stworzyła rewolucyjną metodę wychowawczą opartą na nieograniczonym rozwoju według indywidualnych potrzeb i zainteresowań dziecka.
Autorka: Maria Montessori
Oprawa: Miękka
Liczba stron: 366
Dostępność: brak towaru
Edukacja w systemie Marii Montessori. Wybrane obszary kształcenia Tom 1-2

Książka jest adresowana do wszystkich, którzy interesują się pedagogiką Montessori, a przede wszystkim do studentów pedagogiki oraz czynnych zawodowo nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Przydatna też może być nauczycielom metodykom pracującym w starszych klasach szkoły podstawowej oraz pedagogom specjalnym i nauczycielom pracującym w placówkach integracyjnych, a także rodzicom zaangażowanym w indywidualną, domową edukację swoich dzieci.
Autor: Sabina Guz
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Rekomendowana dla rodziców i wychowawców dzieci w wieku:
Dostępność: brak towaru
Kultura szkoły Montessori w XXI wieku

Nowa seria wydawnicza ma przywrócić nie tylko prawo do wolności (w) edukacji jako gwaranta i warunku sine qua non najwyższej jej jakości, bo powiązanej z poczuciem sprawstwa i odpowiedzialności oraz rzeczywistej partycypacji nauczycieli, uczniów i ich rodziców w tworzeniu lepszej edukacji. Lepszej, bo oznaczającej szkołę zorientowaną na rozwój uczniów, nauczycieli i rodziców jako wspólnoty, a nie na realizację wąsko pojmowanych interesów partii politycznych, kościołów, różnych organizacji społecznych czy globalnych podmiotów gospodarczych.
Autor: Anna Jaroszewska
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 190
Rekomendowana dla rodziców dzieci w wieku:
Dostępność: brak towaru
Pozytywna dyscyplina w szkole i klasie

Podręcznik, którego głównym celem jest stworzenie pełnego szacunku klimatu w szkole poprzez uczenie się kompetencji społeczno-emocjonalnych.
Autor: Jane Nelsen
Rekomendowane dla rodziców i nauczycieli dzieci w wieku:
Dostępność: brak towaru
Startujemy z rozwojem mowy w autyzmie!

Startujemy z rozwojem mowy w autyzmie! – nowy poradnik Kate Wilde, autorki Logistyki autyzmu – zawiera proste wskazówki, jak pobudzić rozwój języka, stawiając na współpracę z dzieckiem i opierając się na jego wrodzonej inteligencji. W książce opisano też techniki, które sprawdzą się w pracy z dorosłymi osobami ze spektrum autyzmu.
Autor: Kate Wilde
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 312
Dostępność: brak towaru
Z dzieciństwa w dorosłość

Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę - dla dziecka - i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój.
Autor: Maria Montessori
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 108
Rekomendowana dla rodziców dzieci w wieku:
Dostępność: brak towaru
Do rodziców

Do rodziców to wybór krótkich, skłaniających do refleksji tekstów, które w prosty sposób przybliżają najważniejsze idee dotyczące rozwoju i wychowania dzieci, będące zarazem podstawą pedagogiki Montessori.
Autor: Maria Montessori
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 96
Rekomendowana dla rodziców dzieci w wieku:
Dostępność: brak towaru
Edukacja
Najważniejszym celem edukacji jest rozwój dziecka. Często zapominają o tym i nauczyciele, i rodzice, ekscytując się świadectwem z paskiem, czy przygnębiając kolejną jedynką. Tymczasem musimy pamiętać, że przyznawane oceny mogą, choć wcale nie muszą, być wskaźnikiem rozwoju dziecka. Ocenianie, nagradzanie i karanie uczniów sprawia, że próbują się oni dopasować jedynie do utartych standardów – nie wychodzą z własnymi propozycjami, nie eksperymentują, nie bawią się nauką. A szkoda, bo właśnie taki sposób zdobywania wiedzy jest dla dziecka najkorzystniejszy.
Sprzyja zapamiętywaniu informacji i nabywaniu nowych umiejętności, uczy również kreatywności i krytycznego myślenia. W tej kategorii znajdziecie wiele cennych poradników dla rodziców i nauczycieli, którzy nie zgadzają się z nudnym, szablonowym systemem edukacji. Z dwóch książek Mikołaja Marceli – Jak nie spieprzyć życia swojemu dziecku i Jak nie zwariować ze swoim dzieckiem. Edukacja, w której dzieci same chcą się uczyć i rozwijać – dowiecie się, jak sprawić, by nauka sprawiała dzieciom radość. Na uwagę zasługuje również Nowa szkoła Anny Szulc i Kiedy szkoła jest problemem Katarzyny Mitschke.