Kto mieszka w dżungli? Dotknij i przesuń

Do wspólnego czytania i odkrywania świata. Wystarczy jeden ruch paluszkiem, by wywołać magiczną zmianę! Książeczka z serii Dotknij i przesuń została wykonana z dbałością o szczegóły. Grube i kartonowe strony gwarantują najwyższą jakość i bezpieczeństwo podczas zabawy.
Autor: Daniela Gamba
Ilustracje: Agnese Baruzzi
Rekomendacja wiekowa:
Kto mieszka w ogrodzie? Dotknij i przesuń

Odkrywaj z dzieckiem świat przyrody. Wystarczy jeden ruch paluszkiem, by wywołać magiczną zmianę! Książeczka z serii Dotknij i przesuń została wykonana z dbałością o szczegóły. Grube i kartonowe strony gwarantują najwyższą jakość i bezpieczeństwo podczas zabawy.
Autor: Daniela Gamba
Ilustracje: Agnese Baruzzi
Rekomendacja wiekowa:
Kapitalne łamigłówki dla małych spryciarzy. Kapitan Nauka

Zestaw blisko 100 wciągających zagadek dla przedszkolaków. Angażujące zadania typu labirynty, wyszukiwanki, wskazywanie podobieństw i różnic oraz układanie historyjek obrazkowych zapewnią wspaniałą zabawę, a także skuteczny trening spostrzegawczości, koncentracji, myślenia logicznego i wyobraźni.
Rekomendacja wiekowa:
Bazgraki bawią się i uczą. Kapitan Nauka

Bazgraki bawią się i uczą (3–6 lat) to zestaw trzech książek z pomysłowymi zabawami dla przedszkolaków. Łamigłówki wprowadzają dzieci w świat liter, liczb i kosmosu, a przy okazji rozwijają umiejętność rozpoznawania kształtów i symboli graficznych, spostrzegawczość, wyobraźnię oraz wiedzę o otaczającym świecie.
Autor: Monika Sobkowiak, Anna Zych
Ilustracje: Pola Augustynowicz
Oprawa: Twarda
Ilość stron: 72
Rekomendacja wiekowa:
Gimnastyka języka. Zabawy logopedyczne. Kapitan nauka

100 rozwijających zabaw logopedycznych dla przedszkolaków.
Zabawy logopedyczne utrwalają poprawną wymowę głosek najczęściej sprawiających trudności, pomagają w budowie prawidłowych nawyków oddechowych i rozwijają słuch fonematyczny, który wpływa na naukę pisania. Wszystkie te umiejętności zaprocentują w przyszłości i ułatwią dzieciom naukę czytania i pisania.
Autor: Monika Sobkowiak
Ilustracje: Maciej Łazowski
Rekomendacja wiekowa:
Kapitan Nauka. Gra Loteryjka. Pory roku 4+

Loteryjka Pory roku dla dzieci od 4 roku życia to edukacyjna gra z 6 kolorowymi planszami i 36 żetonami. W pudełku znajdziemy instrukcję z 4 wariantami gry. Zadaniem graczy jest dopasowanie żetonów do odpowiednich miejsc na planszy - to trudniejsze niż wydaje się na pierwszy rzut oka!
Rekomendacja wiekowa:
Kapitan Nauka. Potwory głodomory. Gra na liczenie

Do nauki liczenia i działań ćwiczenia!
Rekomendacja wiekowa:
Kapitan Nauka. Trenuj umysł! Koncentracja

Kreatywne zabawy, które pomogą dziecku skupić się w każdej sytuacji i radzić sobie z rozpraszaczami uwagi Pakiet Koncentracja ułatwia dziecku efektywną naukę i eliminuje trudności wczesnoszkolne. Umiejętność skupienia uwagi pozwala szybko przyswajać wiedzę i rozwijać możliwości.
Rekomendacja wiekowa:
Litera do litery. Kapitan Nauka

Klasyczna układanka obrazkowo-literowa, dzięki której dzieci uczą się czytania, przechodząc od etapu poznania liter do układania z nich wyrazów i czytania. Zabawa angażuje zmysły wzroku, słuchu oraz dotyku, dzięki czemu dziecko efektywniej radzi sobie z nowym wyzwaniem, jakim jest nauka czytania.
Ilość graczy: 2+
Czas gry: ok. 10-20 min.
Rekomendacja wiekowa:
MAGICZNE KOŁO Strachy!

Oto idealna propozycja dla dzieci, które uwielbiają opowieści z dreszczykiem, ale także dla tych, które potrzebują oswojenia z bajkowym światem duchów, czarownic i czarnych kotów. Ojej, nie ma się już czego bać! Chyba że... na niby!
Autor: Gabriele Clima, Agnese Baruzzi
Oprawa: Twarda
Ilość stron: 42
Rekomendacja wiekowa:
Angielski 4-6 lat. Zagadki obrazkowe

Angielski 4-6 lat. Zagadki obrazkowe to książeczka do nauki języka dla przedszkolaków. Atrakcyjna forma zagadek obrazkowych pozwala dzieciom przyswajać nowe słówka i zwroty podczas zabawy. Po takim treningu z łatwością zrozumieją angielskie wierszyki, rymowanki i piosenki.
Ilustracje: Filip Depa
Rekomendacja wiekowa:
Angielski 5-7 lat. Zagadki obrazkowe

Angielski 5-7 lat. Zagadki obrazkowe to książeczka do nauki języka angielskiego dla starszych przedszkolaków i uczniów rozpoczynających edukację wczesnoszkolną. Dzięki połączeniu aktywnej i skutecznej formy łamigłówek z zainteresowaniami dzieci, nauka angielskiego przyniesie szybkie efekty.
Autor: Agata Pietrzak
Ilustracje: Filip Depa
Rekomendacja wiekowa:
Bazgraki i alfabet. Kapitan nauka

Zastąpienie zwykłego papieru zmywalnymi kartami, sprawia że książeczka przeznaczona jest do wielokrotnego użytku, a sama zabawa trwa w nieskończoność. Daje to również możliwość szybkiego poprawiania błędów, a także rozwiązywania zadań z rówieśnikami i rodzeństwem bez końca! W zestawie z książeczką dostępny jest również flamaster suchościeralny.
Autor: Monika Sobkowiak
Ilustracje: Pola Augustynowicz
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 24
Rekomendacja wiekowa:
Gotowanie - Gra edukacyjna. Kapitan Nauka

Gra edukacyjna Gotowanie to atrakcyjna propozycja aż 12 wariantów zabawy dla głodnych wrażeń graczy w wieku 3-7 lat. Proste zasady, dynamiczne rozgrywki oraz atrakcyjny temat dotyczący komponowania ulubionych potraw wciągną zarówno przedszkolaki, jaki i dzieci w wieku szkolnym.
Oprawa: Zintegrowana
Seria: Kapitan Nauka
Rozmiar: 245 x 245
Rekomendacja wiekowa:
Kapitalne łamigłówki (4-5 lat)

Kapitan Nauka. Gra Loteryjka Zwierzęta 2+

Pierwsza gra dla najmłodszych dzieci!
Rekomendacja wiekowa:
Kapitan Nauka. Gra Loteryjka. Kolory 2+

Pierwsza gra dla najmłodszych dzieci!
Rekomendacja wiekowa:
Kapitan Nauka. Gra Loteryjka. Kosmos 4+

Rekomendacja wiekowa:
Kapitan Nauka. Gra Loteryjka. Recykling 4+

Pierwsza gra dla najmłodszych dzieci!
Rekomendacja wiekowa:
Kapitan nauka. Gra rodzinna Kalambury

Kreatywny sposób na wspólne spędzanie czasu! Gra szczególnie wspiera rozwój najmłodszych, którzy poprzez zabawę ćwiczą myślenie logiczne i motorykę małą.
Rekomendacja wiekowa:
Kapitan Nauka. Memory. Pojazdy

Ulubiona gra każdego malucha!
Rekomendacja wiekowa:
Liczymy warzywa i owoce. Układanki malucha

Koncentracja z detektywem Motywem z serii Rysuję i zgaduję to pakiet 100 rozwijających zadań w książce i na zmywalnych kartach. W zestawie również suchościeralny flamaster, dzięki któremu trwa niekończąca się zabawa, a zadania można rozwiązywać wielokrotnie, a także wymieniać się i sprawdzać z rodzeństwem i rówieśnikami.
Autor: Agnieszka Biela
Ilustracje: Filip Depa
Rekomendacja wiekowa: