Warunki wysyłki

Zasady i warunki wysyłek zamówionych towarów

Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Rzeczpospolitej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Cennik dla zamówień krajowych

Kurier (przelew z góry) – 11,99 zł

Kurier (płatność przy odbiorze) – 14,99 zł

Przy zakupach powyżej 350 zł przesyłka jest darmowa!

Odbiór osobisty

Istnieje możliwość bezpłatnego osobistego odbioru produktów w siedzibie firmy w Gliwicach po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, tel. 662 206 009 i dokonaniu płatności w formie elektronicznej.

Na miejscu NIE można płacić gotówką.

Wysyłka za granicę

Istnieje możliwość przesyłki towaru poza obszar Rzeczpospolitej Polski. Wysyłamy paczki usługą InPost Cross Border do Austrii, Belgii, Czech, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Niemiec, Portugalii, Słowacji, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Włoch za 80zł. Paczki są ubezpieczone (do 5 tysięcy zł wartości) i średnio dochodzą w 2-3 tygodnie (~10 dni dla UK), w zależności od kraju i miejsca zamieszkania.

Nie obsługujemy Twojego kraju albo zależy Ci na czasie? Skontaktuj się z nami z prośbą o wycenę!

Zamówień do Stanów Zjednoczonych nie realizujemy ze względu na komplikacje związane z cłem.

Realizacja zamówienia

Przedpłaty za pomocą systemu płatności (Dotpay, PayPal, PayU) lub zamówienia płatne za pobraniem są realizowane w ciągu 1-5 dni od daty otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia na podany adres e-mail (jeżeli nie ma potwierdzenia, oznacza to, że płatność nie przeszła i zamówienie zostało anulowane – skontaktuj się z nami).

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem bankowym, należy doliczyć 1-2 dni na potwierdzenie wpłaty (proces można przyśpieszyć wysyłając potwierdzenie płatności z banku na adres mailowy ewa@natuli.pl).

Około 90% zamówień wysyłanych firmą kurierską dostarczana jest do klienta na drugi dzień od złożenia zamówienia.

Wysyłamy Ci mailowo powiadomienie po zrealizowaniu zamówienia – oznacza to, że Twoja paczka została skompletowana, spakowana i zostanie wkrótce odebrana przez kuriera. Odbiór odbywa się ok. godziny 13, od poniedziałku do piątku – po godzinie wysłania maila można określić kiedy była wysyłka.

DPD za pośrednictwem usługi Predict mailowo informuje o planowanej godzinie dostawy (można ją też zmienić) i oprócz tego, kurier dysponuje twoim numerem telefonu.

Istnieje możliwość sprawdzenia numeru do kuriera na stronie DPD po podaniu numeru przesyłki i kodu pocztowego – jeżeli nie dysponujesz numerem, zadzwoń do nas.

Produkty na zamówienie

Jeżeli w koszyku produkt ma oznaczenie ‚na zamówienie’ oznacza to, że nie mamy go obecnie w magazynie i będziemy go specjalnie sprowadzać. W tym przypadku termin wysyłki może się wydłużyć – średnio ściąganie dostawy trwa gdzieś tydzień, ale w dużej mierze zależy to od produktu i jego dostępności. Dla konkretniejszych informacji, skontaktuj się z nami.

Przy problemach z dostępnością (np. opóźnieniach w dostawie, wyczerpanego nakładu, itp.) skontaktujemy się z Tobą (najczęściej telefonicznie, przy kompletowaniu twojego zamówienia) i zaproponujemy Ci częściową wysyłkę, zamianę na inny produkt lub zwrot pieniędzy.

Życzymy udanych zakupów.

A tymczasem w naszym sklepie – nowości: