Płatności i zwroty

Płatności

Oferujemy różne sposoby płatności za pośrednictwem Dotpay i PayPal, gotówką u kuriera przy wyborze opcji „za pobraniem” i klasycznym przelewem bankowym.

W przypadku problemów z płatnościami za pomocą pośredników (jak anulowanie czy przerwanie transakcji) prosimy o wykonanie przelewu na nasze konto.

Dane do przelewów

71 2490 0005 0000 4500 3366 3823 (Alior Bank)
Dzieci Są Ważne
Alicja Szwinta-Dyrda

W tytule prosimy podać numer zamówienia.
W przypadku dopłat prosimy dodatkowo uwzględnić adnotację, że to dopłata – ułatwi to proces księgowania.

Dane do przelewów zagranicznych

PL71 2490 0005 0000 4500 3366 3823
Dzieci Są Ważne
Alicja Szwinta-Dyrda
SWIFT: ALBPPLPW

Istnieje jeszcze możliwość dopłat kartą za pośrednictwem systemu PayPal poprzez wykonanie transakcji na nasze konto dziecisawazne@gmail.com – w przypadku takiej konieczności (zamówienia zagraniczne) prosimy o kontakt, inaczej wpłata nie zostanie potwierdzona.

Zwroty

Produkt nie spełnił oczekiwań i nie podoba się dziecku? Nie ma problemu!

W terminie 30 dni od otrzymania przesyłki można zwrócić towar bez podania przyczyny. W tym celu:

  1. Spakuj ponownie produkty, które chcesz zwrócić. Dodaj do przesyłki podpisane pismo z deklaracją o chęci odstąpienia od umowy (wzór dostępny np. tutaj).
  2.  Wyślij do nas paczkę na adres:
    Dzieci Są Ważne
    Robotnicza 2 (teren GZUTu)
    44-100 Gliwice
  3. Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy Ci koszt towarów i wysyłki za pomocą systemu płatności bądź bezpośrednio przelewem na twoje konto (w przypadku przelewów i pobrań).

Uwaga! W przypadku widocznie zużytych bądź uszkodzonych produktów możemy odmówić wykonania zwrotu częściowo bądź w całości.

Nie przyjmujemy też zwrotów towarów, które ze względów higienicznych nie nadają się do ponownego wykorzystania (np. smoczki, podpaski, pieluszki wielorazowe) lub w ciągu paru dni kończy się ich termin przydatności do spożycia (np. produkty spożywcze i kosmetyki).

Prosimy o nie wysyłanie paczek na adres firmy podany na paragonie/fakturze. Brak możliwości odbioru przesyłki.

Masz jakieś wątpliwości? Skontaktuj się z nami – tel. 662 206 009!

Faktury i paragony

Wszystkie dokumenty wysyłane są w formie elektronicznej na adres e-mail podany w zamówieniu po zrealizowaniu zamówienia. W mailu znajduje się również informacja od nas o przewidywanym terminie wysyłki.